Retourneren

Algemeen

Wilt u uw product retourneren? Geen probleem. Retourneren kan tot 45 dagen na het ontvangen van uw bestelling. Het invullen van de retouraanvraag op onze website is noodzakelijk voor het retourneren van producten. Controleer eerst of u voldoet aan de retourvoorwaarden (zie veelgestelde vragen).

Heeft u nog vragen over uw retour? Neem dan contact op met onze klantenservice

Bent u niet tevreden over uw aankoop en wilt u een product ruilen? Volg dan bovenstaande retour instructies en bestel vervolgens het product naar wens.

Schade, verkeerd product of missend product

Heeft u het verkeerde product ontvangen, mist u een product of is een product beschadigd? Wat vervelend, onze excuses. Wij vragen u om het serviceformulier in te vullen.

Veelgestelde vragen

Retour

Wat zijn de voorwaarden voor mijn retour?

Voor het retourneren van online bestellingen geldt:

  • Binnen 30 dagen na levering dient u bij ons het retourverzoek in.
  • De producten moeten in de originele, schone en onbeschadigde verpakking zitten.
  • De producten mogen niet gemonteerd of geïnstalleerd zijn geweest en moeten compleet zijn, inclusief losse onderdelen.
  • De producten moeten online of telefonisch zijn besteld (via koop op afstand).
  • Als u ervoor kiest om de items zelf terug te brengen, dan is dit enkel mogelijk in ons showroom in Delft binnen de openingstijden.
  • Wij controleren uw retourzending.
  • Kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag naar u overgemaakt.

Hoe retourneer ik een product?

Ik wil zelf retourneren

In ons winkel in Delft (gratis)

Producten kunnen alleen worden geretourneerd in ons winkel in Delft en niet in andere vestigingen. Houd er rekening mee dat dit alleen binnen de openingstijden mogelijk is. U kunt uw producten pas retourneren na het invullen van de retouraanvraag en het ontvangen van de bevestiging. In deze bevestiging vindt u namelijk het retournummer dat u moet doorgeven bij het magazijn.

Bij een DHL ServicePoint (alleen pakketten, € 9,95)

U krijgt 2 verzendlabels: een Badkamertien label en een DHL label. Plak het Badkamertien verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op het pakket. Plak ook het DHL label op het pakket. Deze ontvangt u per e-mail binnen enkele dagen na de acceptatie van uw retouraanmelding. Plan het wegbrengen van uw retour naar een DHL ServicePoint dus pas na het ontvangen van het DHL label in.

 

Ik wil mijn retouren laten ophalen

Groot transport (€19,95)

U kiest zelf het ophaalmoment en u krijgt de avond voordat de transporteur komt tussen 21.00 en 00.00 uur een e-mail met hierin het tijdvak van 3 uur waarin we verwachten langs te komen. Controleer ook uw spam inbox. Plak het Badkaertien verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op elke verzendeenheid (doos of pallet). Hier staat het retournummer op.

Pakket (€9,95)

Het is ook mogelijk om uw pakket op te laten halen. Let erop dat u bij deze optie geen tijdvak of track & trace krijgt, maar alleen een afhaaldag. U krijgt 2 verzendlabels: een Badkamertien label en een DHL label. Plak het Badkamertien verzendlabel dat u van ons ontvangt nadat de retour is geaccepteerd op het pakket. Plak ook het DHL label op het pakket. Deze ontvangt u per e-mail binnen enkele dagen na de acceptatie van uw retouraanmelding. Wij nemen contact met u op om een afhaalafspraak te maken.    

Bent u uw Badkamertien verzendlabel kwijt? Contacteer dan onze klantenservice

 

Wat zijn de kosten voor mijn retour?

De kosten voor de pakketdienst (zowel laten ophalen door onze transporteur als wegbrengen naar een DHL ServicePoint) bedragen €9,95. De kosten voor het laten ophalen van groot transport bij u thuis bedragen €19,95. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening. Op de pagina Bestellen en levering vindt u welke producten met de pakketdienst worden opgehaald en welke met groot transport.

 

Welke producten kan ik niet retourneren?

Bij onderstaande artikelen is retourneren niet mogelijk:

  • Samples.
  • Showroommodellen.
  • Producten die speciaal voor u besteld en/of geproduceerd zijn.
  • Minder dan 3 pakken tegels van dezelfde tegel.

Terugbetaling via online betaalmethode of bankoverschrijving

  • Bij een online bestelling zal het bedrag worden teruggestort via de door u gekozen betaalmethode, zoals iDeal, Bancontact, AfterPay, creditcard of PayPal.
  • Alle overige betalingen (PIN, contant, rembours en bankoverschrijving) worden teruggestort per bankoverschrijving.
  • Wij vragen in het retourformulier altijd om uw IBAN-gegevens.

Service

Hoe meld ik mij voor service?

Service of klachten meldt u via de service aanvraag.

Ons serviceformulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het serviceformulier zal altijd contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door de service aanvraag zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.

Hoe meld ik schade?

Schade meldt u via het serviceformulier. Binnen het formulier kiest u voor 'Schade of defect'.

Het service formulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Daarna zal onze serviceafdeling zich optimaal inzetten u zo spoedig mogelijk te helpen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier zal er contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.

Hoe meld ik een onjuiste levering?

Schade meldt u via het serviceformulier, binnen het formulier kiest u voor 'Incorrecte levering'

Het service formulier is nodig om uw melding in behandeling te nemen. Daarna zal onze serviceafdeling zich optimaal inzetten u zo spoedig mogelijk te helpen. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier zal er contact met u worden opgenomen door de serviceafdeling. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u efficiënter helpen.

Service Formulier



Aankoopgegevens


adres dat moet worden geretourneerd
(indien anders dan de factuur)